23 oktober 2010

Katter

IMG_3462_bloggIMG_3450_bloggIMG_3460_blogg

(Klicka på bilderna för att se dom i större format) 

Har virkat några katter som åkte med på kattutställning för två veckor sedan i hopp om att dom skulle få ett nytt hem och en av dom fick det vilket jag blev väldigt glad för. Dessvärre hann jag aldrig ta en bra  bild på den men det var en helvid katt med blåa ögon i alla fall och jag hoppas att den nya ägaren är nöjd med den. Nu låter det som om det är en riktigt katt jag har sålt men som dom flesta amigurumi virkare vet så har man ganska lätt att ge sina figurer namn och ibland till och med en personlighet eftersom det är så lätt att börja tänka när man skapar dom.

Den gråa katten i mitten ligger just nu på Tradera så om ni är intresserade av denna sötnosen så hittar ni annonsen här. Dom andra två ska också upp på Tradera och jag kommer nog lägga ut dom efter helgen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar