26 november 2010

Uppdatering

Halloj i stugorna!

Förlåt för att jag inte har varit så aktiv här under den senaste tiden. Har tänkt nu ett tag att jag skulle skriva men sen har andra saker kommit emellan och så har det helt enkelt inte blivit av. =)

snö 
Snön har nåt Skåne vilket jag tycker är riktigt kul! :D Speciellt på kvällarna när det är så där lugnt som det bara kan bli när det är snö ute. Tog bilden igår från vårt vardagsrum, brukar ju normalt inte lägga in mina foton här men denna gången kunde jag inte låta bli. =)

På pysselfronten har det inte hänt allt för mycket men lite har jag knåpat ihop.

katter

Jag har virkat tre katter som alla har fått nya hem. Virkade två innan dess som dock fick nya hem innan jag dog dessa bilderna. Det var en vit med blåa ögon och en svart med vit bläs fast med gula ögon.

hellokitty
Jag har även virkat en ny jul Hello Kitty som just nu ligger ute på Tradera. Ni hittar auktionen här. Det kanske är en bra julklapp till någon som tycker om Hello Kitty eller en för tidig julklapp till er själva. ;D Auktionen slutar om ca 3 dagar.

julklappsvirkning
Julklappsvirkningen är i full gång men dom bilderna håller jag för mig själv än så länge. Vill ju inte riskera att någon råkar se vad dom ska få i julklapp. ;D

Det var allt för denna gången, ska försöka att inte låta det gå en hel månad innan jag skriver igen. Nu ska jag gå och baka lite pepparkaksdeg som jag kan baka ut imorrn och på söndag. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar