8 februari 2011

Det var ett tag sedan..

Har varit en hemskt dålig bloggare dom senaste månaderna. Händelser som har kommit emellan plus lite lathet har gjort att det inte har blivit av att jag har bloggat. Men jag ska försöka ändra på det nu hade jag tänkt.

Vad har jag då gjort den senaste tiden? Det är inte mycket men lite har jag pysslat ihop. Kommer nog dela upp det i olika kortare inlägg istället för ett långt.

Nyligen så prövade jag på att rita tecknade figurer i Disney stil. Innan har jag bara ritat av disney figurer men nu försökte jag mig på att rita något helt från grunden. Dock blev det bara porträtt som jag ritade då jag inte har bemästrat anatomin än.
Här kommer mina två försök i alla fall och jag har försökt rita av en skådespelare/sångare som heter Darren Criss.

DarrenCriss_Disney DarrenCrissDisney_Glasses_liten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar