12 januari 2012

Nytt år, nya möjligheter

Innan nyåret så funderade jag på vad jag ville göra med Artesania Design under 2012 och jag satte upp några mål. Ett av målen var att designa nya mönster. Min lillasyster har skrivit upp 100 olika idéer som hon tycker att jag ska virka så där finns att bita i. Har även en del egna idéer som jag vill göra.

Men ett annat mål var att jag skulle bli bättre på att skriva i bloggen så därför tänkte jag att jag varje fredag tipsar er om något inom virkning, stickning eller allmänt pyssel. Bakning kan nog också dyka upp någon gång. Det kan vara en sida eller blogg som jag tycker om eller en bok eller att jag visar hur man virkar eller stickar något. Detta är för att försäkra om att det kommer upp åtminstone ett inlägg i veckan även om det kanske är lite segt på pysselfronten för min del.

Så jag hoppas att ni kommer följa mina fredagstips och att ni hittar något ni tycker om bland dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar