15 september 2011

Lite smått och gott

Hejsan!
Jag har gjort några småförändringar i bloggens utseende. Jag har ändrat layouten. Ville inte ha tre spalter längre så jag ändrade det till två. Har också bytat bannern till en just nu tillfällig en. Kommer dock att använda mig av denna texten på min nästa banner.

Jag har virkat klart Halte Pär, bilder kommer att komma eftersom dom just nu ligger på min systers dator och jag kan inte föra över dom till min inatt.

Jag har också öppnat en butik på den nya sajten epla.se där jag säljer mina virkmönster. Kanske kommer där också dyka upp en liten figur då och då. Man vet aldrig.
http://epla.se/shops/artesaniadesign/ är adressen dit så kika gärna in där.

Det var nog allt för denna gången, ni får ha det så bra tills vi hörs igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar