13 december 2011

Snöflingor

Som ni kanske har sett har jag gjort en ny banner till bloggen. Tyckte det var dags för något mer vintrigt även om man inte kan tro det om man tittar ut genom fönstrena. Till denna bannern satt jag och gjorde några snöflingor varav bara en fick vara med i bilden. Därför tänkte jag att jag kunde dela med mig av dom jag gjorde ifall ni vill använda dom till något.

Det är bara att högerklicka på bilderna och tryck på Spara länk som... (i Firefox, vet inte om det är samma i Internet Explorer men det ska annars vara något liknande) och spara dom på er dator. Ni får använda dom hur som helst och ni behöver inte länka om ni inte vill. Bilderna är i PNG format vilket ska gå och öppna var som helst. Det innebär också att bakgrunden är transparent så ni slipper att klippa ut den. :)


Hoppas ni får kul med bilderna och använder ni dom i något så skicka gärna en länk till mig. Hade varit kul att se vad ni hittar på med för något. :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar