7 februari 2014

Lite Pinterest fynd

Jag liksom många andra har fastnat totalt i Pinterest träsket. Man kan ibland sitta en bra stund och titta igenom vad andra har valt att dela med sig och hitta en massa bra tips och idéer. Om ni inte är bekanta vid Pinterest så kan man säga att det är en digital anslagstavla där man kan lägga upp det man vill. En del delar hemmagjorda saker och tips medan andra delar foton eller skönhetsknep. Där finns något för alla. Vill ni följa mig på Pinterest så heter jag atraxy där. Dela gärna en länk till er Pinterest sida i kommentarerna så jag kan kolla in dom. Vill gärna hitta fler människor att följa. :)

Detta är lite av det jag har hittat på Pinterest som har med virkning att göra.


| 1. Happy Days Cowl | 2. Tips på hur man formar amigurumis | 3. Skotts terrier mönster (från Ravelry) | 4. Osynlig söm | 5. Filt mönster | 6. Star stitch | 7. Mönster på en mössa | 8. Basketweave stitch | 9. Tjock bebisfilt |

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar